W naszej niewielkiej szkole panuje kameralna, przyjazna atmosfera, w której dzieci z dala od zgiełku i gwaru w bezpiecznym i przyjaznym środowisku poszukują własnej drogi edukacyjnej. Pomaga im w tym wykwalifikowana kadra pedagogiczna współpracująca z rodzicami. O tym, że ta najciekawsza, a nie najprostsza droga przez zakamarki wiedzy kończy się sukcesem, świadczą wyniki sprawdzianów szóstoklasisty (najlepsze w dzielnicy) i sukcesy w wielu konkursach pozaszkolnych.
Uczymy tak, by poszerzać horyzonty uczniów, odkrywać ich talenty, zachęcać do twórczej działalności. Wyzwalamy w nich potencjał do samodzielnego poszukiwania wiedzy i zdolność krytycznego myślenia. Zachęcamy, by stali się niezależnymi, zdolnymi do autorefleksji ludźmi, którzy są wrażliwymi, odpowiedzialnymi obywatelami świata. Stwarzamy atmosferę życzliwości, zaufania i wzajemnego poszanowania. Z takiego środowiska wywodzą się potem absolwenci najlepszych warszawskich liceów – I. Domeyki, S. Sempołowskiej, Władysława IV, gen. St. Maczka, St. Staszica, M. Skłodowskiej –Curie.

Nie tracimy z oczu żadnego dziecka, dostrzegamy każdy, nawet najmniejszy sukces, który buduje jego poczucie własnej wartości. Gdy trzeba – pomagamy.
W edukacji wczesnoszkolnej stosujemy zasadę koncepcji koncentrowania się na rytmach Jeroma Seymoura Brunera:
1. Ja robię – ty patrzysz (inicjatywa jest po stronie nauczyciela, dziecko patrzy i słucha).
2. Ja robię – ty pomagasz (nauczyciel i dziecko wspólnie działają).
3. Ty robisz – ja pomagam (dziecko przejmuje inicjatywę, próbuje samodzielnie wykonać czynność przy wsparciu nauczyciela)
4. Ty robisz – ja patrzę (nauczyciel oddaje kontrolę dziecku, jest pozytywnie wspierającym dorosłym).
Pomocne podejście
Nasi nauczyciele cały czas w procesie uczenia się pomagają dzieciom. Gdy samodzielność naszych uczniów wzrasta – wycofujemy się lub podnosimy poprzeczkę. Dziecko czuje się bezpiecznie, bo wie, że ma obok siebie życzliwego dorosłego, który nigdy nie zostawi go samego z problemem przerastającym jego możliwości.
Uczeń to aktywny partner w procesie nauki, którego potencjał uwalnia się dzięki pomocy kompetentnego nauczyciela.
33 lat istnienia Szkoły
Nasza szkoła funkcjonuje 30 lat. Posiada uprawnienia szkoły publicznej. W tym roku obchodzimy 30 – lecie w Dniu Patrona 25 XI
W roku 2012 obchodziliśmy 20-lecie Szkoły.
Zobacz: XX lecie istnienia szkoły.
Jest otwarta w godzinach 7.00 – 18.00.
Oferuje uczniom klas 0 – VIII dobre warunki nauki w miłej, rodzinnej atmosferze.
Gwarantuje wysoki poziom nauczania i troskę o właściwe wychowanie dzieci.
Realizuje proces nauczania dobierając atrakcyjne programy oraz nowoczesne metody i formy pracy. Posiada własny program wychowawczo – dydaktyczny, który porusza istotne problemy współczesnego świata.
Szkoła proponuje w ramach czesnego:
Czesne w roku 2024/2025 wynosi:
Szkoła oferuje za dodatkową opłatą:
„Nauka jest jak niezmierne morze. Im więcej jej pijesz, tym bardziej jesteś spragniony.”
– Stefan Żeromski