Uczniowie klasy 7 wybrali się z Panią Sylwią w wyjątkową podróż po krajach niemieckojęzycznych. Przez ostatnie 3 tygodnie wspólnie pracowali nad ciekawym projektem. Stworzyli przewodnik w języku niemieckim z użyciem ozobotów.
Jak wyglądał proces tworzenia?
Uczniowie zostali podzieleni na 3 grupy. Każda z nich wylosowała jeden kraj niemieckojęzyczny 🎯. Przez pierwszy tydzień pracowano z mapą, przeliczano skalę, szkicowano, sprawdzano miejsca warte zobaczenia, bądź takie, które są wpisane na światową listę dziedzictwa UNESCO 🗺️.
W drugim tygodniu uczniowie projektowali całą trasę z użyciem ozobotów 🤖, czyli małych robocików. Do tego rysowali, kodowali, kolorowali, wycinali, tworzyli makietę z zabytkami wylosowanego kraju 🎨✂️.
W ostatnim tygodniu z pomocą Pani Sylwii uczniowie pisali albo tłumaczyli teksty w języku niemieckim. Następnie ćwiczyli wymowę i piękne czytanie. Na sam koniec został nagrany filmik przez każda z grup. Podsumowanie 3-tygodniowej pracy miało formę podcastu. Podczas rozmowy, którą przeprowadziła Pani Sylwia uczniowie opowiadali o całym projekcie 🎙️✨.
Klasa 7 pracując nad przewodnikiem w języku niemieckim z użyciem ozobotów mogła zobaczyć jak wygląda praca architekta, przewodnika, tłumacza, projektanta oraz dziennikarza. Uczniowie zdali sobie sprawę, że nauka łącząca przedmioty może być naprawdę ciekawa i może sprawiać frajdę 🌟.